Avatar billede smith Nybegynder
22. januar 2002 - 18:57 Der er 1 kommentar og
1 løsning

squid

Jeg har en proxy server kørende (squid) på en RH 7,2
den står som proxy server for 3 netværks segmenter som kommer ind på hver sit net kort.
Men jeg har et problem, der er nogle folk der ikke kan styre sig mht. internet. de tager hele båndbredden.
jeg ved godt at jeg kan blokke for ip´er i squid.
Men er der ikke en metode hvor jeg kan sige at det ene netkort har en bestmemt båndbredde ????
Avatar billede langbein Nybegynder
22. januar 2002 - 19:53 #1
Avatar billede smith Nybegynder
22. januar 2002 - 20:12 #2
langbein >> du kender ikke et program til administratoen så han kan følge med i hvem der går ind på hvilke adr. igennem squidden uden han skal ind og catte access.log filen ???