Avatar billede tkth Nybegynder
22. januar 2002 - 18:12 Der er 7 kommentarer

søger...

Hej!

Jeg søger en mand på minimun 18 år til at samarbejde og starte en ny virksomhed.
Krav til dig:
min.18 år
kendskab til EDB og grafik.
Kan komme til Kolding.
Har økonomien i orden.
Og er klar til at samarbejde med en seriøs, ansvarlig om meget ambitiøs 15 årig dreng.

Skriv et svar her hvis du er interesseret, så kontakter jeg dig.

/tkth
Avatar billede tkth Nybegynder
22. januar 2002 - 18:12 #1
Jeg = vi
Avatar billede zred Nybegynder
22. januar 2002 - 18:13 #2
er 14... men ellers passer det ! ;)
Avatar billede tommyf Nybegynder
22. januar 2002 - 18:18 #3
Ikke for at være negativ, men jeg har svært ved at se hvad du skulle kunne bidrage med til samarbejdet? Ser ud som om at du søger en der kan det hele... forbered dig på lignende spørgsmål fra din kommende samarbejdspartner,
(Jeg kommer dog ikke fra Kolding)
Avatar billede tkth Nybegynder
22. januar 2002 - 18:20 #4
Jeg kan det hele :o)

Men jeg søger en der er over 18 som kan hjælpe med at starte firmaet op.

zred> Er du fra Kolding?
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
22. januar 2002 - 18:40 #5
tommyf> Lidt negativt er du vel, for du ved jo ikke hvad det drejer sig om ;)
Avatar billede larsen1 Nybegynder
23. januar 2002 - 00:00 #6
Jeg bor i Kolding, og starter op som selvstændig midt i marts. Da flytter jeg godt nok til Århus, men det er vel underordnet.
Lad mig høre lidt mere om dine planer på simon@simonlarsen.dk

Så skal jeg også nok forklare lidt nærmere.
Avatar billede bomm Nybegynder
23. januar 2002 - 12:12 #7
Vi har nogle ideer om at lave flere afdelinger af VS Data ApS www.vsdata.dk hvor vi ejer en del og du ejer en del af firmaet. Vi har software til at styre det. Skriv din e-mail eller send en e-mail til mig thomas@vsdata.dk Mobil 28874952