Avatar billede superfonz Nybegynder
02. maj 2000 - 22:12 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

ICQ vil ikke starte!

Lige når jeg starter ICQ, viser den blomsten og ikke mere! Har set spørgsmålet et andet sted, men der fandt han selv ud af det, og skrev ikke hvordan!
Avatar billede i11uzion Nybegynder
02. maj 2000 - 23:47 #1
Hvad sker der hvis du installerer ICQ oveni???
Avatar billede manon Nybegynder
03. maj 2000 - 10:18 #2
Hvilken ICQ bruger du ?

Ellers check http://www.manon.dk

Måske finder du svar på dit spm der :-)

Ellers er sidste udvej at afinst. ICQ og dwload en ny version (ICQ2000a beta).

Husk at gemme en bakup af din liste, password og icqnummer.

Mvh
Manon
Avatar billede superfonz Nybegynder
03. maj 2000 - 13:19 #3
Der sker det samme hvis jeg installerer ICQ oven i! Jeg bruger 99b beta. Hmm... ICQ2000, den kan der da ikke være ubegrænset antal brugere på samme tid med kan der?
Avatar billede prodic Mester
03. maj 2000 - 13:54 #4
Tænker du på den her?

http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=10263

Så kan jeg da godt forklare dig det, hvis det er.
Avatar billede kjalle Nybegynder
04. maj 2000 - 16:28 #5
ICQ 2000 kan hentes fra Tucows og virker fint ..... check den af og tag backup af din DB folder

//Kjalle :o)
Avatar billede superfonz Nybegynder
04. maj 2000 - 16:33 #6
Ja prodic, det var den. Men jeg har ordnet det nu. Jeg fandt ud af at jeg manglede min Riched32.dll.

Hvordan fik du det lavet?
Avatar billede prodic Mester
04. maj 2000 - 18:17 #7
jeg smækkede bare win98-cden igen, og installerede den oven på den gamle, for at beholde alle min sager intakte.

Og nu finder jeg så ud af at det bare var Riched32.dll'en jeg manglede...Ja Ja så blev jeg snydt igen. Men det glæder da mig at du fandt ud af det, dog lidt lettere end mig.