Avatar billede sokkaboiler Nybegynder
22. januar 2002 - 15:58 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Import af excel addresseliste? Punktum i postnummer!

Jeg har en liste i excel som jeg er intereseret at sætte ind som kontaktpersoner i outlook.
Men når jeg har lavet det ... så bliver postnummeret lavet fra f.x. 8000 til 8000.000 ..
nogen der ved hvordan jeg kan fixe dette ???
Jeg ved godt at jeg kan dividere postnummeret i excel med 100, men det ville i outlook give 8.000 og ikke 8000...
Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede Slettet bruger
22. januar 2002 - 20:52 #1
Har du checket hvordan tallene i cellen er formateret ?

Prøv at højre-klikke på en celle, og vælg 'Format cells'
Kig på det første faneblad, og vælg så 'General' (den første under kategori).

Decimal tallene burde nu forsvinde, og der skulle stå 8000.

Jeg har den engelske version af Office 2000, Jeg kan ikke huske hvad de forskellige menuer hedder i den danske version.
Avatar billede sokkaboiler Nybegynder
23. januar 2002 - 19:13 #2
Nope, det var ikke det ... men lige meget ...