Avatar billede ege17 Nybegynder
22. januar 2002 - 14:45 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

byg selv mp3-player

Jeg overvejer at bygge en stationær mp3-player til anlæget ud af nogle gamle computer-dele. Er der andre som har erfaringer fra ligende projekter?
Avatar billede karstenlaursen Nybegynder
22. januar 2002 - 14:48 #1
Jeg har ikke erfaringer, men jeg kender noget til det... Kan anbefale at bruge linux, de har mange gode funktioner til selve softwaren. Men skal være lidt at en tekniker for at det bliver ordentlig. Så som at rippe sit keyboard og finde de rigtige ledninger så man har en front.

Men held og lykke med det!
Avatar billede virvelvar Nybegynder
22. januar 2002 - 14:51 #2
det lyder sgu rimeligt sygt!
Hvordan havde du tænkt dig at lave det!
Avatar billede ege17 Nybegynder
07. februar 2002 - 13:19 #3
no supjekt