Avatar billede lazy Nybegynder
22. januar 2002 - 14:41 Der er 1 kommentar

Mail sendt fra en w2k server

Hej Jeg har en server som understøtter Både FP og ASP, mit problem er nu at jeg har et ASP administrator program til login på div, websider. oprettelse af bruger m.m virker fint, nu skal en faccilitet slås til som gør at brugen der opretter sig selv skal modtage en email på den email adr. som han 7 hun har indtastet. Det virker fint, mit problem er bare at det går i Queue på den del af IIS mail/ under IIS, jeg kan se mailen og kan åbne den i outlook, Problemet er hvordan får jeg sendt den videre til modtageren. Serveren understøtter CDONT Er der nogen der kan give et svar på dette.
Avatar billede lazy Nybegynder
23. januar 2002 - 10:29 #1
Hallo er der nogen hjemme, eller er der ikke nogen som gider svare!!!!!