Avatar billede djensen Nybegynder
22. januar 2002 - 14:05 Der er 6 kommentarer

Program til at redigere wav filer!

HejZa!

Er der nogen der kan henvise til et program, som man kan redigere en wav file med (eller mp3) ?? Jeg skal bruge det til at fade ind og ud af en fil, skal nemlig bruge det til projekt :-)
Gerne et link, til hvor man kan downloade programmet :)
Avatar billede cthun Nybegynder
22. januar 2002 - 14:08 #1
Avatar billede schultz18 Nybegynder
22. januar 2002 - 14:09 #2
Cool Edit!!! Mere behøver jeg ikke at sige...!
Avatar billede cthun Nybegynder
22. januar 2002 - 14:10 #3
Det skulle have været et svar! :-)
Avatar billede isl19960 Nybegynder
22. januar 2002 - 14:52 #4
Du har sandsynligvis også fået et eller andet redigeringsværktøj med til dit lydkort... hvilket lydkort har du ?

... ellers vil jeg da også anbefale Cooledit hvis der skal investeres nogle penge i det... :)
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
16. april 2002 - 10:19 #5
Nero Burning Rom indeholder et program til redigere musikfiler med, og samtidig får du også et godt brænderprogram.
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
16. april 2002 - 10:20 #6
Ups, skulle have været et svar