Avatar billede initializing Nybegynder
22. januar 2002 - 13:30 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Netkort

Hvilke netkort er bedst og det skal være 100Mbit... Og det skal være en rimelig sum penge...
Har haft kigget lidt på det her;
http://www.edbpriser.dk/netvaerk/netvaerk-top10.asp?ID=1644617891
Ser er godt nok ud?

Evt. andre netkort som er bedre end det...? (Det skal funke 100% under WinXP Pro DK hvilket det jeg har nu ikke gør)
Avatar billede initializing Nybegynder
22. januar 2002 - 13:32 #1
Og det skal være et helst være et RealTek Ethanet men ellers andre hvis der ikke findes flere af sådan nogle
Og der SKAL være drivere MED...
Avatar billede schultz18 Nybegynder
22. januar 2002 - 13:38 #2
Jeps det er et okay kort du har været inde og kigge på og hvis det ikke virker kan du jo bare sende det tilbage til foretningen og få pengene tilbage!
Avatar billede initializing Nybegynder
22. januar 2002 - 13:42 #3
Ved du at det virker 100% under WinXP? Fælger der drivere emd til det der?
Avatar billede initializing Nybegynder
22. januar 2002 - 13:44 #4
Og kan der ske ngoet ved at ha' 2 netkrot i?
Lige nu har jeg et SpeedStream 3010 PPP... Kan der så ske noget ved at jeg samtidig sætter det der ReaLTek Ethanet i? Så jeg har 2. Gør det nogen forskel?
Avatar billede pallepirat Nybegynder
22. januar 2002 - 15:57 #5
hvorfor putte to netkort i hvis det ikke er til pro brug. Du kan under egenskaber for netværk > tcp/ip > avanceret tilføje alle de ip´er du vil til et netkort. Så slipper du for at bruge flere netkort i puteren
Avatar billede initializing Nybegynder
22. januar 2002 - 16:04 #6
Jeg har også en anden computer (Fra 1997) =) Så har jeg tænkt mig at rykke mit SpeedStream 3010 PPP over i den gamle og så lave netværk via de 2... Kan man det? Den ene har Win98 og den anden WinXP