Avatar billede sl5049 Nybegynder
21. januar 2002 - 21:02 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Dualboot til singleboot

Jeg har en maskine med dualboot, som jeg gerne vil have til single-boot.
Jeg har XP som jeg gerne vil beholde på C-drevet, mens jeg har Win2K
på D-drevet. Hvordan gør jeg det ??? Jeg kan godt reinstallere hvis dette er nødvendig !
Avatar billede japex Nybegynder
21. januar 2002 - 21:04 #1
Du går slet og ret ind og højre klikker på My Computer i XP... så fanebladet Advanced og så Settings under framen Startup and Recovery.

Herfra kan du styre hvor mange muligheder (hvis nogen) WinXP giver dig ved startup... når så du har fjernet Windows 2000 optionen derfra, kan du slette windows 2000 på dit D-Drev (fra winxp selvfølgelig) som du sletter alle andre filer.

- JaPeX
Avatar billede sl5049 Nybegynder
23. januar 2002 - 14:47 #2
Tak !