Avatar billede francker Nybegynder
21. januar 2002 - 18:18 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problemmer med access database

Jeg har nogle problemmer med mine asp sider og min access database. Det er når jeg åbner nogle af mine sider så popper der en login skærm frem, hvor jeg skal indtaste mit brugernavn til webhotellet.

Den vil jeg gerne have fjernet, da andre skal kunne besøge siden uden at logge sig ind. Asp filen henter data fra databasen så de kan ikke skrive i den.

Det underlige er at jeg har en masse andre filer der sagten kan hente og køre ting fra databasen.

Hvad går der galt?? Jeg kan i hvert fald ikke se det..
Avatar billede entracore Nybegynder
21. januar 2002 - 18:33 #1
Dine sider ligger hos en udbyder ikke? I så fald skal du tage det op med dine udbyder da det er et spørgsmål omkring sikkerhedsindstillinger på serveren.
Avatar billede francker Nybegynder
21. januar 2002 - 19:16 #2
Ok, det vil jeg så gøre.
Avatar billede francker Nybegynder
21. januar 2002 - 19:16 #3
Tak for hjælpen ellers:-)