Avatar billede slartie Nybegynder
09. juni 1999 - 17:23 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Flash til Avi converter

Jeg leder efter et program der er istand til at konvertere en flash animation til AVI. Findes det? Hvis ikke, er der så andre metoder jeg kan bruge?
Avatar billede meyer Nybegynder
09. juni 1999 - 17:34 #1
Det ville være lige så interessant den anden vej :o)
Avatar billede spacefrog Nybegynder
09. juni 1999 - 18:02 #2
Slartie, der ER indbygget en converter i Flash 3 programmet, du finder det ved at vælge "Export Movie" fra menuen filer, mener jeg , og der står den som default på .swf filer, klik på roll down menuen, og der finder du .avi format ... held og lykke, btw, tag og anskaf dig Flash 4, den er for sej ! :o)

MVH

SPACEFROG
Avatar billede cardking Nybegynder
10. juni 1999 - 09:07 #3
Hvordan har du fået fat i Flash 4. Arbejder du hos macromedia spacefrog ??
Avatar billede slartie Nybegynder
10. juni 1999 - 09:15 #4
Du er KONGEN! spacefrog :) - hvorfor tænkte jeg ikke på at klikke på den lille pil i export vinduet?.. hmmmm :-)

Jeg har Flash4 Beta2, men den er expired såeh :(

/Slartibartfast
Avatar billede cardking Nybegynder
10. juni 1999 - 09:18 #5
Er der et sted hvor man kan downloade de der Beta versioner ???
Avatar billede lazze Nybegynder
10. juni 1999 - 09:19 #6
Eller noget bedre end beta?
lazze
Avatar billede slartie Nybegynder
10. juni 1999 - 09:25 #7
Du kan ikke få Beta'en med mindre du er med i Beta test teamet!

Hvis det er 'warez' du er ude efter, så find dig et andet forum.

/Slartibartfast
Avatar billede cardking Nybegynder
10. juni 1999 - 09:30 #8
Det her er altså et forum hvor man ved hjælp af hinanden kan opnå bedre resultater, og få tips og hint.
- Hvis der bliver skrevet: Tag og anskaf Flash 4, så er det vel iorden at spørge om det ligger på Nettet.
Det har intet med 'Warez' at gøre - heldigvis.

MVH
Cardking 00
Avatar billede lazze Nybegynder
10. juni 1999 - 10:36 #9
att:slartie....
Det var ikke nødvendigvis warez jeg spurgt efter....
Undskyld hvis jeg stødte din forkvaklede moralske indstilling til software...
lazze
Avatar billede spacefrog Nybegynder
10. juni 1999 - 11:48 #10
drenge, jeg har flash 4 .. plus serial, i kan kontakte mig, hvis der er mere i vil vide ICQ UIN : 3453720

og mht svaret, det var da så lidt, man skal jo bare se sig om ... hehehe
Avatar billede spacefrog Nybegynder
10. juni 1999 - 11:49 #11
det skal siges, det er IKKE warez, den er original ... på cd, har venner i US ... og mht til den besked herover, så er det muligheden for at jeg kan bestille softwaren til jer, lad so sige et "stykke" før den kommer til danmark ! :o)
Avatar billede soldier007 Nybegynder
17. juni 1999 - 16:45 #12
hmm jeg kan ikke komme ind på : http://www.macromedia.com/......
og det er vel der flash er.......
ok....dem der beta version...er de gratisse og kan man KUN få dem hvis man er med det der betatest team ????