Avatar billede magmusen Nybegynder
21. januar 2002 - 14:18 Der er 5 kommentarer

Brænder kan læse men ikke skrive

Jeg har købt en Aopen 24x brænder. den kan fint læse cd,ere men når jeg vil brænde enten audio eller data går computeren i stå. Det er en 600mhz targa med 64 mb ram.Nogen der har en løsning?
Avatar billede angelfire Nybegynder
21. januar 2002 - 14:25 #1
Prøv at opdatere driverne til din brænder, eller find et andet program at brænde med
Avatar billede bad_t Nybegynder
21. januar 2002 - 14:25 #2
hmm ja.

køb flere ram?
ellers skal du sgu være heldig hvis du får den til at brænde med 24speed og uden burnproof
Avatar billede magmusen Nybegynder
21. januar 2002 - 19:52 #3
Jeg har prøvet at opdatere firmwaren, det hjalp ikke.
Jeg bruger den medfølgende nero som ligeså er opdateret uden held.
Kan der være fejl i rammene?
Avatar billede magmusen Nybegynder
21. januar 2002 - 19:53 #4
Hat også prøvet 2 andre brænderprogrammer med samme resultat, den fryser når den skal til at brænde.
Avatar billede magmusen Nybegynder
22. januar 2002 - 18:58 #5
Løsning fundet: Installerede de nyeste 4-1 drivere fra via