Avatar billede cybles Nybegynder
09. juni 1999 - 16:56 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Glowing

Hej

Jeg har et billede som jeg skal havde lavet lidt om på det fylder for meget (og så hakker det så grimt når det  starter op se det på http://www.piteraq.gl/baby5.gif

Det jeg ønsker, er at det ser ud som følgende kort http://www.nordicnetpartners.com/

Kan du klare den er du 60 point mere værd :-)
Avatar billede theartist Nybegynder
09. juni 1999 - 17:11 #1
Har du grønland og baggrund adskilt, kan du bruge layer/matting/defringe og lige defringe det med et par pixels, det hjælger eller marker Grønland vælg select/modify/contract med et par pixels og shift-ctrl-i og gaussian blur med et par pixels. Hvis det skal ligene det i Nprdic partners, markerer du Grønland, laver et nyt lag og vælger edit stroke inside eller outside 2-3 pixels som du bagefter giver noget glow
Avatar billede theartist Nybegynder
09. juni 1999 - 17:12 #2
skriv hvis du skal have mere info, jeg er ved at få skrivekrampe... :-)
Avatar billede cybles Nybegynder
09. juni 1999 - 17:25 #3
Hi Theartist

Kan du ikke lave det til mig og sende det til mig ? arz@mail.kni.gl

Anders
Avatar billede theartist Nybegynder
09. juni 1999 - 17:33 #4
det kan jeg da godt du vil have en ramme der lyser op, jeg sender dig de 2 billeder så sætter du dem selv sammen med en gifanimator - OK ??

Skal det være samme farver som nordicnetpartners???
Avatar billede cybles Nybegynder
09. juni 1999 - 17:43 #5
Hej theartist

Det lyder dejligt, jeg glæder mig til at se det, nej det skal ikke være samme farver som hos nordicnetpartners det skal være de farver jeg har brugt på http://www.piteraq.gl.

På forhånd tak

Anders
Avatar billede theartist Nybegynder
09. juni 1999 - 18:05 #6
er sendt afsted til dig...
Avatar billede sønnemand Nybegynder
09. juni 1999 - 20:55 #7
hhhmmmm........
Jeg vil endlig også gerne se resultatet!
Såååå hmmm hvis du gider sende det til mig?
sb@person.dk

tak!
Avatar billede theartist Nybegynder
10. juni 1999 - 17:39 #8
Jeg har desværre slettet resultatet, men jeg tror da at du kan få cybles til at sende det til dig! (Hvis du spørger pænt *S)
Avatar billede cybles Nybegynder
10. juni 1999 - 17:51 #9
Hej sønnemand

Jeg har det ikke heller ikke mere jeg lavede selv et andet istedet for.