Avatar billede roholt Nybegynder
21. januar 2002 - 11:45 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hjemmeside til boldklub

Hjælp, jeg er en amatør og frivillig webmaster på mindre (læs pengeløs) odenseansk boldklubs hjemmeside.

Er der nogen der har lyst til at hjælpe med at komme med forslag til brugervenligt design og hjælpe med at finde gratis content management system evt. php baseret, så f.x. træner og andre klubmedlemmer kan opdatere siden med kampreferater osv.
Siden hedder www.b-marienlyst.dk og jeg kan kontaktes på roholt@tiscali.dk
med venlig hilsen
roholt
Avatar billede prodic Mester
21. januar 2002 - 11:50 #1
Hvis du ønsker, at folk skal udarbejde et forslag til dig så er du havnet i den forkerte kategori.
Den rigtige kategori er så : Job->Freelance
Avatar billede sonne Nybegynder
21. januar 2002 - 12:41 #2
Hej Prodic, roholt skriver jo \"komme med forslag til brugervenligt design\" så den del er vel god nok i denne kategori.
og \"hjælpe med at finde gratis content management system\" er vel også OK
men det er rigtigt - hvis der skal udføres jobs så er den rigtige kategori Job->Freelance

- nå grunden til jeg svarer er at jeg lige er blevet opmærksom på
www.sif4ever.dk som en flot boldklub-hjemmeside.
Der kan sikkert hentes meget inspiration, både til design og brugervenlighed.

500 point er meget, men får du mnage gode links så er der jo noget at dele ud af.

go arbejdslyst.

/aksel
Avatar billede prodic Mester
21. januar 2002 - 12:48 #3
Sonne->Jeg læser forslag som \"udarbejd noget design til mig\"

Desuden så er kategorien Brugervenlighed \"- Jacob Nielsen el. Picasso, uanset hvad skal et website være brugervenligt.\"

Skal der bare hentes/indsamles inspiration så er kategorien Design->Inspiration - \"- Søg inspiration hos ligesindede.\" nok mere egnet.
Avatar billede roholt Nybegynder
21. januar 2002 - 12:53 #4
Undskyld, hvis jeg trådte nogen over tæerne. Jeg troede bare denne side var til at få lidt hjælp. Nu deler jeg point ud, så ingen er sure. Men helt ærligt, så kom jeg ikke langt for de point. Jeg havde nok håbet på lidt mere imødekommenhed, men prodic stoppede jo ligesom det fra starten.
Avatar billede prodic Mester
21. januar 2002 - 12:58 #5
Roholt->Der er ingen grund til at lukke spørgsmålet.
Du skulle have lavet et svar selv, accepteret det, og derpå oprettet spørgsmålet i Job->Freelance-kategorien.

Det sker jævnligt, at folk laver samme \"fejl\" og det er måden hvorpå man gør \"skaden\" god igen.

Du skal ikke se mit indlæg som noget negativt - det var for at du selv kunne få mest muligt ud af dine point. Folk der laver den slags opgaver følger mere med i Freelance-kategorien end de gør i Design->Brugervenlighed. Det gør de af den simple grund at det er derovre opgaverne kommer.

Nu kan du jo håbe på at Sonne er venlig og giver dig dine point tilbage igen, så du kan få noget for dem.
Avatar billede roholt Nybegynder
21. januar 2002 - 15:36 #6
OK, alt froladt. jeg kvajede mig. tak for hjælpen
Avatar billede sonne Nybegynder
21. januar 2002 - 17:16 #7
roholdt
jeg skrev sidst
500 point er meget, men får du mnage gode links så er der jo noget at dele ud af.

Hvis det var en fejl at jeg fik 500 point, så sig til hvor mange point du vil have igen - så laver jeg et sp. som du kan svare på.

Jeg er ikke sur - heller ikke på prodic.

/aksel