Avatar billede dpe Nybegynder
21. januar 2002 - 10:23 Der er 3 kommentarer og
3 løsninger

Flet word med Access

I Access har jeg en række personer som jeg skal flette ind i skema i et word dokument. Jeg skal have alle personer ind i samme skema. Når jeg prøver at flette kommer der en person ud pr. side.
Avatar billede ib_14 Nybegynder
21. januar 2002 - 10:49 #1
prøv at flet som adresseetiketer og se om det hjælper men hvis fletter til standart brev så vil den jo prøve at lave et brev ud af det
Avatar billede ib_14 Nybegynder
21. januar 2002 - 10:50 #2
ups
Avatar billede rvm Nybegynder
21. januar 2002 - 12:08 #3
Du skal ikke bare prøve at flette via adresse-etikketer - det er det du skal gøre *S*
Avatar billede johs_j Novice
21. januar 2002 - 12:34 #4
Du skal flette til et Katalog. Så får du dem alle ud på samme side.
Normal fletning indsætter et sideskift for hver post. Det gør Katalog ikke.
Avatar billede rvm Nybegynder
02. februar 2002 - 22:14 #5
Hej dpe

Har du fået flettet dine adresser til etikketer ?
Avatar billede rvm Nybegynder
22. marts 2002 - 09:24 #6
Hej dpe

Har du fået flettet dine adresser til etikketer ?