Avatar billede speder2 Nybegynder
21. januar 2002 - 09:28 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Sikkert website

Hej

Hvad ville i gøre, hvis i skulle sikre et website mod uindbudte gæster (uden at investere i hardware og dedikerede linier). Jeg er klar over at der kan styres på IP-adresse og/eller password, men er der andre muligheder?

Søren
Avatar billede speder2 Nybegynder
21. januar 2002 - 09:28 #1
Jeg har en Win2000-server.
Avatar billede victor44 Nybegynder
21. januar 2002 - 10:18 #2
Hvad skal du kunne med dit website ?

LuF
Avatar billede speder2 Nybegynder
21. januar 2002 - 10:28 #3
Websitet er egentlig ganske simpelt - lidt HTML, lidt ASP og lidt træk på en Access-database.
Avatar billede reg_guy Nybegynder
21. januar 2002 - 21:32 #4
aner det ikke, ved kun at det skal gøres ordenligt hvis man ikke skal kunne finde passwordet (uden brute-force)!
Avatar billede bufferzone Praktikant
02. februar 2002 - 21:32 #5
prøv at se om du kan bruge dette til noget

http://www.bufferzone.dk/Vidensbank/sikkerwebserver.htm

Hilsen
Kim fra http://www.bufferzone.dk
Avatar billede diabloii Nybegynder
30. april 2002 - 17:34 #6
der er et program der hedder the zone. Her er der alle forskelige gode ting masser af gode råd og programer til et sikkert website. Programet finer du ved at gå en på komputer for alles website.

Håber jeg kunne hjælpe
Avatar billede bufferzone Praktikant
30. april 2002 - 20:28 #7
Du bør også kikke på følgende webadresser og følge de råd de giver

www.cert.org
www.nsa.gov
www.sans.org
Avatar billede speder2 Nybegynder
21. maj 2002 - 16:02 #8
Hm, jeg var nok ude efter noget mere konkret viden.
Avatar billede bufferzone Praktikant
21. maj 2002 - 17:30 #9
De links jeg gav dig er fulde af konkret viden og vejledninger i hvordan du, helt konkret, opsætter din server sikrest muligt. Hvis det skal blive meget mere konkret end det, skal jeg ud forbi og sætte det op for dig. Det kan vi sagtens finde ud af hvis du bor i storkøbenhavn