Avatar billede hairboy Nybegynder
21. januar 2002 - 01:04 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Nogle dygtige grafikkere?

Jeg søger nogle frivillige til at fabrikere nogle små bannere/knapper til den nye version af oldgame.dk. De skal bruges til toplisten, altså skal de ikke indsættes på oldgame, men på de sider tilmeldt denne topliste.

Denne nye version lanceres i eftermiddag. Du kan se screenshot af hvordan det ca. kommer til at se ud her:

http://hairboy.adsl.dk/oldgame.jpg

Praktiske oplysninger:

Jeg vil gerne have forskellige formater bla. 88*31, 125x125 og 468x60 så folk har noget at vælge i mellem. Hvis du kan lave noget frækt i flash er det også meget velkomment.

På banneret/knappen skal der blot stå ”OldGame.dk” og evt. ”2100 Spil”. Fx i en animeret gif-fil.

Alle de bedste bidrag vil blive brugt. Jeg har ikke noget imod at indsætte dit navn, email eller andet, ved det pågældende banner/knap. Så folk kan se at du står bag.

På forhånd tak til alle der bidrager.

Christian Manniche
Avatar billede prodic Mester
21. januar 2002 - 01:19 #1
Prøv at stille dit spørgsmål i Job->Freelance-kategorien - det er den korrekte kategori til den slags opgaver.
Avatar billede dmcn Praktikant
21. januar 2002 - 01:47 #2
I synes ikke I har skævet lidt for meget til www.3dmaxer.dk under fremstillingen af siden?
Avatar billede hairboy Nybegynder
21. januar 2002 - 07:05 #3
-