Avatar billede planethunter Nybegynder
20. januar 2002 - 23:54 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

hvordan får man hvor mange KB/s..

hvordan får man hvor mange KB/s der bliver uploadet og Downloadet og evt. lidt mere info om ens netværkskort ??
Avatar billede stoney Nybegynder
21. januar 2002 - 00:08 #1
http://www.delphi-jedi.org/Jedi:APILIBRARY:15589

Prøv at kigge på IP Helper API

I den udpakkede version under demos ligger yderligere en iptest.zip

Prøv at tjekke den.

Der kan du få sindsygt mange oplysninger om ip/adapters ud

Stoney

Avatar billede borrisholt Novice
21. januar 2002 - 08:31 #2
Er det i en FTP Session, eller hvad ? Hvilke komponenter bruger du og hvad laver du ?

JEns B
Avatar billede borrisholt Novice
21. januar 2002 - 08:32 #3
stoney>> IP Helper APi\'et indeholder ikke oplysninger, udover navnet, på de enkelte IP sessioner

Jens B
Avatar billede planethunter Nybegynder
21. januar 2002 - 21:34 #4
jeg lejer bare og laver en lille fnurlig bitte form der vise KB/s out og KB/s in og hvis den så også skrev hvad mit netkort hed.. så ville det jo være helt fjong.. men hvis i har/ved hvor der er et eksempel med mere i så er det også ok.. jo mere jo bedre .. men det er ikke nødvendigt
Avatar billede planethunter Nybegynder
21. januar 2002 - 22:50 #5
jeg ville enlig også gerne have om ens kort kørte 10 eller 100 :)

og noget med pakker ind ud. :)
Avatar billede planethunter Nybegynder
24. januar 2002 - 23:20 #6
borris.. jeg har fundet et eksempel der viser lige det jeg vil have og en hel del meget mere.. :).. hvis du nu får den kan du så hjælpe mig med at tage nogle ting ud.. det er ikke så meget der skal laves om..  det er bare at den slider dataerne ind i en grid og jeg vil gerne have det ind i et label.. men der bliver lavet en masse mærkelige ting :9 som jeg ikke lige helt fatter heheh

JRe@Kontor-Teknik.dk
Avatar billede planethunter Nybegynder
14. februar 2002 - 18:39 #7
.