20. januar 2002 - 23:05 Der er 12 kommentarer

Hvorfor krakker ICQ????

Er der en der kan give mig en logisk forklaring på, hvorfor min ICQ kun virker én gang efter installationen?
Når jeg så lukker for ICQen og vil starte igen, knokler computeren som en gal (98% i processorydelser) og det er 100% sikkert at det er ICQen der gør det!
Hvorfor????
Avatar billede dmcn Praktikant
20. januar 2002 - 23:07 #1
Hvis du genbruger din gamle database med navne, så kør en DB-convert. Programmet ligger i ICQ-mappen, og retter fejl i databasen.
Havde selv samme problem, og ovennævnte løste det.
Avatar billede dmcn Praktikant
20. januar 2002 - 23:08 #2
Min problembeskrivelse: Ved start af ICQ røg systemydelsen på 100%, 1,5 GB pagefile blev \"spist\" på ca. ½ minut, hvorefter der kom fejl, ICQ lukkedes, og alt blev normalt igen. Samme gentog sig ved næste start af ICQ.
Avatar billede hojben Novice
20. januar 2002 - 23:08 #3
LUK DEN ENE BRUGER!!!!! DET ER IKKE TILLADT AT HA FLERE BRUGERE.....

http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=t-cru
20. januar 2002 - 23:11 #4
Ja, det er nok deromkring n0rmality...Du ved ikke hvorfor???
hojben::: Det ville jeg sgu også hiv jeg kunne, men det kan jeg IKKE!!!!
Avatar billede lauer Nybegynder
20. januar 2002 - 23:12 #5
den er god nok... væk med ham
Avatar billede dmcn Praktikant
20. januar 2002 - 23:14 #6
michael : Formentlig en database-fejl. Det er dem DB-convert løser.

hojben : t-cru har ikke deltaget i nogen spørgsmål - slap af.
Avatar billede lauer Nybegynder
20. januar 2002 - 23:41 #7
det er da lige meget, på et tidspunkt gør han nok.
Avatar billede dmcn Praktikant
20. januar 2002 - 23:44 #8
Ikke når han har været oprettet i over 250 dage uden aktivitet.
Avatar billede hojben Novice
20. januar 2002 - 23:48 #9
n0rmality > uden reference så er det jo præcis det som alle andre \"snydere\" gør.. opretter en samlekonto for senere at overføre point\'ene...

Jeg indskyder lige at jeg ikke beskylder michael for at gøre det...
Avatar billede dmcn Praktikant
20. januar 2002 - 23:55 #10
Hvis han gør det skal vi nok fange ham til den tid - lad ham nu være i denne omgang.
Avatar billede nonick Nybegynder
23. januar 2002 - 00:54 #11
Fordi at XP sommetider opføre sig mærkeligt. ICQ er heller ikke godkendt hvis du tager en "opgraderingstest"! Nogle er bare så uheldige at de ikke kan bruge nogle progarmmer!
Avatar billede dmcn Praktikant
20. februar 2002 - 09:48 #12
Skal vi lukke nu?