Avatar billede syspeder Nybegynder
20. januar 2002 - 20:31 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Windows Media Player 8,.....

Jeg har fået Windows Media Player 8,0 gennem Windows XP! Jeg har en film på en cdrom med filformat .avi (MPEG Layer-3) Men når jeg afspiller den i Windows Media Player 8,0, kommer der ikke noget billede, og jeg hører kun lyden! Jeg tror, at man skal downloade noget for at kunne få billede på, men jeg ved ikke præcist hvad!? Kan nogen sige mig, hvad jeg skal gøre?
Avatar billede mindblower28 Nybegynder
20. januar 2002 - 20:38 #1
Uden at vide det helt sikkert, så lyder det som om, at du har haft DivX 3 codec\'et installeret og så installeret DivX 4 bagefter...

DivX 4 installeren spørger om den skal afspille vers. 3 coded\'et - Dette SKAL man svare nej til - ellers får man den situation, som du er i...

Hvis ovenstående er tilfældet, så afinstallér begge DivX codeds og geninstallér - men husk at sige nej til at 4\'eren skal afspille vers. 3 :-)

En anden løsning kan være at bruge The Playa fra ww.divx.com til at afspille filmen med fremfor MediaPlayeren :-)

... Det her var bare et bud :-)

Avatar billede syspeder Nybegynder
22. januar 2002 - 12:59 #2
Jeg fattede ikke helt det med Windows Media Player (preinst.) men jeg gik ind på www.divx.com og hentede programmet - nemt og enkelt og så virker det godt!
Tak...!