Avatar billede morten_2000 Nybegynder
20. januar 2002 - 18:49 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke modtege filer over ICQ

Hej nogle gange kan jeg modtage filer fra ICQ og andre gange kan jeg ikke... hvordan kan det være??
Avatar billede prodic Mester
20. januar 2002 - 19:07 #1
Muligvis fordi brugeren sidder bag en Firewall eller andet der kan forstyrre forsendelsen.
Avatar billede tripwire Nybegynder
20. januar 2002 - 19:10 #2
Du skal være online når du skal modtage. (online... duh) Det vil sige du må ikke være N/A... bare vælg den øverste på listen.. den der hedder Available/Connect. Luk alt hvad der hedder firewall og andet lign. Det skal ham der sender som regel også. Udover dette var jeg også nødt til bede min router om at give min PC uhindret adgang.
Avatar billede morten_2000 Nybegynder
20. januar 2002 - 20:33 #3
min router om at give min PC uhindret adgang.:
hvordan gør jeg det?
Avatar billede tripwire Nybegynder
20. januar 2002 - 21:13 #4
Som jeg skrev i det andet spørgsmål..
\"Det kommer meget an på hvilken router du har... \"
Avatar billede tripwire Nybegynder
20. januar 2002 - 21:16 #5
Det skal også lige siges at når du giver din PC uhindret adgang, åbner du automatisk for port 21. Så det er nok kun at gøre det her.
Avatar billede morten_2000 Nybegynder
24. januar 2002 - 21:42 #6
jeg har en fra TDC....
Avatar billede morten_2000 Nybegynder
27. januar 2002 - 00:21 #7
d-link 704
Avatar billede morten_2000 Nybegynder
27. januar 2002 - 17:43 #8
hvordan opsætter jeg routeren til det??
Avatar billede webmiss Nybegynder
24. februar 2002 - 14:53 #9
Hvis du har en speedstream Router fra Tele DK.
først finder du din LAN ip / Gå i cmd (kommandoprompten)Skriv ipconfig og klik Enter - Det der står ved IP-ADRESSE er din ip - lad os antage den er
192.168.1.6 - Skriv det ned.
Gå ind i din router via http://192.168.1.1/ (det burde siden hedde)
Klik på Avanceret konfiguration og Host Mapping/NAT skriv din LAN IP adresse altså 192.168.1.6 fra før og sæt flueben i "Til" og prøv så