Avatar billede bo Nybegynder
01. maj 2000 - 20:31 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Manipulere kendte personer online !

Hej,

Jeg har lavet en hjemeside, hvor man kan manipulere kendte personer online.
Jeg kunne godt tænke mig at vide om det tager lang tid at loade billederne ?
Og hvordan er min hjemmeside ellers ?

I må også meget gerne give den * ( stjerner ) hvor 5 ***** stjerner er det bedste.

www.bos.webside.dk

Med venlig hilsen
Bo
Avatar billede bo Nybegynder
01. maj 2000 - 20:33 #1
UPS! Jeg laver lige lidt om på mit link.
http://www.bos.webside.dk
Avatar billede x4all_dk Nybegynder
01. maj 2000 - 20:36 #2
Jeg får en script-fejl!!

Læs bogen "Philip and Alex´s Guide to WebPublishing"  ISBN:1-55860-534-7

Den er genial til at afklare dit spm.

Vh. Mads Østerby
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
01. maj 2000 - 20:43 #3
Og jeg får:

Not Found

The requested URL /forside was not found on this server.

Apache/1.3.9 Server at boses.homepage.dk Port 80
Avatar billede joker73 Nybegynder
01. maj 2000 - 21:19 #4
1) ret de scriptfejl der er...
2) ret stavefejl...
3) ret links..

Joker
Avatar billede fico Nybegynder
01. maj 2000 - 21:41 #5
Denne lille popup, fjern den !
Billedet på forsiden med en reklame for jubii (http://linktil.jubii.dk/ikoner/jubii16.gif) findes ikke.
Du har en javaapplet i toppen at siden der kan du bare bruge <maquee>text</maquee>.
Menuen har ud gjort godt, enkel, simpel og nydelig !
8/9@13 eller ***
Avatar billede Slettet bruger
01. maj 2000 - 23:57 #6
Fejl i linje 0 et objekt var ventet på FORSIDEN, MANIPULERE og OPSKRIFTER
Har du fået lov af MD til at bringe opskrifterne?
Ha når man gå i menuens sidste punkt under foretrukne og taster startside, og siger herefter nej, så forsvinder navigationsmenuen, og siden kan ikke loades.

Oploader du Bitmap bilder?

Design: Det sædvanlige frontpage desigen. Ikke mange farver, trist.

Navigation: En tumling. Image bør der gøres noget ved.

Formål: Tja hvad er tanken egenligt med Siten?

Til sidst: som stor surfer så hader jeg Popup. Fjern den, og fylde den information over på siten i stedet for, f.eks  i frame oppe i venstre hjørne.

Karakter 8 @ 13
Avatar billede netsrac Praktikant
02. maj 2000 - 08:31 #7
Fico>>
</maquee> virker kun i IE, så det ville nok ikke være smart at bruge.
Avatar billede koep Nybegynder
02. maj 2000 - 10:24 #8
fico>

<maquee>text</maquee>
Det skal lige siges at det vist nok er stavet forkert og at denne funktion kun virker i IE.
Desuden virker denne link: http://linktil.jubii.dk/ikoner/jubii16.gif !!!

bo>
Der er mange fejl i siden og designet er alt for kedeligt og uden liv.
Karakter 6@13

Avatar billede koep Nybegynder
02. maj 2000 - 10:25 #9
x4all_dk >>>

Hvad hjælper det ham at du giver ham en titel på en bog!!!
Avatar billede martin100 Nybegynder
02. maj 2000 - 11:59 #10
det er da ret sejt, det med at manipulere med kendte personer....hvor har du fået det fra...?

Håber du gider at svare

mvh/

Martin Mortensen
Martin_mortensen@get2net.dk

Avatar billede bo Nybegynder
02. maj 2000 - 16:38 #11
Tjekliste

1. Jeg arbejder på at rette script-fejlen. ( den iriterene script - fejl ) -->joker73
2. Jeg har lige fundet ud af at Diskotek "New Beat" har lukket deres hjemmeside. ( link fejl ) --> joker73
3. Startside funtionen under "Tilføj til..." virker i IE 5.0, men ikke i IE 4.0. ( startside fejl ) --> kharder
4. Min JavaApplet virker, hvis ikke så tryk på "Opdatere". ( JavaApplet fejl ) --> foco ( eller hvad mener du ang. JavaApplet )
5. Jeg uploader ikke nogle Bitmap billeder. --> kharder
6. Mit formål med min side er, at man skal have det sjovt ! Her tænker jeg på, manipuleringen af kendte personer. --> kharder

Hvad ?

1. Hvor er de stave fejl, dem vil jeg nemlig gerne ha' rettet ?
2. Er billederne ( f.eks. Jubii)  ikke kommet frem ?
3. Er der nogen, der har haft problemmer med min side i Netscape ? Og hvilke ?

Med venlig hilsen
Bo
http://www.bos.webside.dk
Avatar billede bo Nybegynder
02. maj 2000 - 18:07 #12
Nu skulle script-fejlen være rettet!
Eller hvad ?

Med venlig hilsen
Bo
http://www.bos.webside.dk
Avatar billede bromer Nybegynder
09. maj 2000 - 09:05 #13
Jeg kan overhoved ikke se noget. Det kan være fordi jeg bruger Netscape
Avatar billede Slettet bruger
09. maj 2000 - 09:28 #14
Ja script-fejl er rettet, men din navigationmenu forsvinder og kan ikke åbnes når man prøver på at oprette din Site som startsite, men fortryder og klikker nej. For at få den retur genindlæser jeg og kommer så til din intetsigende frontpage, Hvilken startside!
Avatar billede denboj Nybegynder
04. oktober 2000 - 18:30 #15
hvad med at lukke denne her
Avatar billede krusell Nybegynder
26. november 2000 - 22:06 #16
bo bo bo,
hvad er det her?
Afvise svar i side vurdering?
Og hvor lang tid skal der gå før du reagere?
Avatar billede denboj Nybegynder
26. november 2000 - 22:10 #17
****
Avatar billede bo Nybegynder
28. november 2000 - 20:15 #18
10 år...

Jeg havde tænkt på, at få lukket dette spørgsmål...
...denboj havde gjort mig opmærksom på, at dette sprøgsmål ikke var lukket, for et stykke tid siden.
Men der er jo det med os webmastere/webdesignere, at vi ikke har så meget tid tilovers...
Så jeg håber ikke, jeg har spildt din tid... :)

Med venlig hilsen
Bo Larsen
WebMaster
http://boses.homepage.dk

www.bos.subnet.dk - Tilføj Link
Avatar billede bo Nybegynder
19. maj 2001 - 11:49 #19
...nu lukker jeg dette spm. :)
Avatar billede krusell Nybegynder
19. maj 2001 - 13:53 #20
Er du en idiot bo?
Eller bare dum? Hvorfor fanden tager du selv point´ne?
Avatar billede bo Nybegynder
19. maj 2001 - 19:24 #21
Det kunne du lide at vide!
...og i ligemåde.