Avatar billede aaaassss Nybegynder
20. januar 2002 - 17:24 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

SCSI kort

Hvad er et scsi kort. Hvad for et kort skal jeg bruge til at, bruge en brænder der bruger et scsi 2 kort. Hvad for et skal jeg vælge?
Avatar billede danic Nybegynder
20. januar 2002 - 17:29 #1
Et scsi kort, er et controller kort. Problemet med scsi kort er de dyre, hastigheds mæssigt er der ikke den store forskel mellem ide og scsi i en hjemme pc\'er.

Så det vil nok være billigere for dig at købe en ide cd-rom brænder end a købe et nyt scsi kort.
Avatar billede aaaassss Nybegynder
20. januar 2002 - 17:30 #2
hvordan ved jeg om jeg har plads til en ide brænder
Avatar billede samtech Nybegynder
20. januar 2002 - 18:35 #3
Hvordan ved du om du har plads til en scsi brænder??