Avatar billede cocolumbo Nybegynder
01. maj 2000 - 19:47 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Events og Actions

Hvorfor kan jeg ikke definere andre events når jeg f.eks. har lavet et rollover image?

Hvis man trykker på pilen der skal vise de andre events kommer der ikke andre valgmuligheder. Man skal selv ind og ændre i koden for at få en anden event!

Hvad skal jeg dog gøre?
Avatar billede cocolumbo Nybegynder
01. maj 2000 - 19:47 #1
Det skal lige siges at det er DW 3.0 jeg bruger... I 2.0 var der ingen problemer!
Avatar billede flashit Nybegynder
01. maj 2000 - 23:14 #2
Jeg har været ude for det samme.
Det kunne løses ved at vælge hviken browser type scriptene skulle understøtte.

dvs. når du skal til at vælge flere actions, skal du først vælge en nyere browser , end DW 3 er indstillet til som standerd.
Avatar billede cocolumbo Nybegynder
08. maj 2000 - 01:49 #3
Hvorfor tænkte jeg ikke på det! :O)

Jeg siger mange tak
Avatar billede jespersc Nybegynder
16. maj 2000 - 13:44 #4
Der må da være en fejl i dw3 jeg har selv været ude for det samme, og det er da for dårligt at man skal vælge nyere browsere til dette da det ikke er krævet for scriptet...