Avatar billede mixter Nybegynder
20. januar 2002 - 15:47 Der er 7 kommentarer

Mange mystiske....

I det sidste stykke tid syntes jeg at der er kommet nogle kedelige personer med problemer som de bliver hjulpet med, men som uden videre slutter det hele med mærkelige kommentarer/svar.
Kan der ikke findes en løsning på det ?
Da det jo er i os alles interesse at Eksperten er seriøse, sætter jeg det til 0.
Gode forslag ?

Avatar billede cms Nybegynder
20. januar 2002 - 15:58 #1
Har du nogle eksempler?
Avatar billede mixter Nybegynder
20. januar 2002 - 16:19 #2
Avatar billede cms Nybegynder
20. januar 2002 - 16:41 #3
ja, specielt nr. 2
Avatar billede mixter Nybegynder
20. januar 2002 - 16:44 #4
cms> Ja, men jeg har set flere igennem det sidste stykke tid. Det er lidt kedelig for både Eksperten og os andre der gerne giver et velment svar for at hjælpe.
Avatar billede cms Nybegynder
20. januar 2002 - 16:46 #5
Ja, helt enig!
Men personligt er jeg bare glad for at hjælpe. Jeg går sq ik så meget op i de dr points...
Avatar billede mixter Nybegynder
20. januar 2002 - 16:48 #6
Nej heller ikke jeg...blot vores alm. etik.
Avatar billede resten Nybegynder
20. januar 2002 - 17:22 #7
jeg kender det godt og jeg kan blive skrub tosset så mit det er anmeld dem til admin så vi kommer af med dem.