Avatar billede anders123 Nybegynder
20. januar 2002 - 12:58 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

At installere et Gforce2 ??

Jeg skal installere et Gforce 2 grafik kort, hvem hvad for en rækkefølge skal jeg gøre det i? Når jeg sætter kortet i min PCI Slut dør skærmen og jeg får intet billede. Hvis jeg installere driverne først, og så sætter kortet i dør skærmen også? Hvad gør jeg galdt ??
Avatar billede lauer Nybegynder
20. januar 2002 - 13:10 #1
dør skærmen?
har du flere grafikkort i?
prøv at gøre så grafikkortet er det eneste der sidder i... og vælg den øverste pci port...
Avatar billede anders123 Nybegynder
20. januar 2002 - 13:13 #2
Jeg har et integreret TNT2 gaikkort i, og det kan jeg jo ikke fjerne, det skal vel disables i min Bios så? Jeg har ikke mulighed for at vælge den øverste PCI Slut, da der sidder et modem der fulgte med Pc´en. Så har valgt den nederste istedet, men den burde da også virke ik´?
Avatar billede lauer Nybegynder
20. januar 2002 - 13:17 #3
Jeg tror ikke at det er nødvendigt at disable den der onboard i bios.. men jeg tror at du skal flytte dit modem ned i den nederst, og dit grafikkort op øverst...
jeg mener at grafikkortet altid skal være den første pci-enhed
Avatar billede cyber_freak Nybegynder
20. januar 2002 - 13:19 #4
den lyder sq som om at du skal ha byttet kortet
det lyder rimelig defekt :-(
Avatar billede anders123 Nybegynder
20. januar 2002 - 13:31 #5
Prøv nu lige at læs hvad jeg spørger om, jeg spørger jo om hvad rækkefølge jeg skal installere det i?Skal jeg først installere Drivere, så kort, eller omvendt ??
Avatar billede anders123 Nybegynder
20. januar 2002 - 13:34 #6
Den midterste Slut virker, men den vil kun starte i VGA mode ?
Avatar billede anders123 Nybegynder
20. januar 2002 - 13:35 #7
Og jeg kan jo ikke installere Drivere derfra ?
Avatar billede anders123 Nybegynder
20. januar 2002 - 13:43 #8
Nu kører det, tak...
Avatar billede lauer Nybegynder
20. januar 2002 - 13:53 #9
du skal normalt altid først sætte kortet i, før du kan installere driverne rigtigt...

det var så lidt... og tak for point