Avatar billede benzon Praktikant
20. januar 2002 - 12:21 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Sæt TV til og se alt på Tv HJÆLP !!

Jeg har et GeForce 2 MX400 med Tv Out, men vil gerne Prøve at Se det hele på Mit TV men kan ikke lige Huske Hvordan Pokker man nu gør det altså med opsætninger og så Videre HJÆLP HJÆLP HJÆLP

Avatar billede 1003 Nybegynder
20. januar 2002 - 12:25 #1
er tv-uot ikke aktivt hele tiden!!!
Har du forsøgt at proppe et tv i!!!

Ja du skal jo ikke proppe tv´er ind i det lille hul:-)
Du kan jo prøve med en ledning!! ;o)
Avatar billede foodear Praktikant
20. januar 2002 - 12:28 #2
Du skal ind i indstillinger for skærm/skærmkort og sætte den op til Twinwiev!

/Foodear
Avatar billede numzen Nybegynder
20. januar 2002 - 12:33 #3
som beskrevet ovenover og så tager du det lille gule stik som du fik med til dit kort og laver et scart stik ud af med den gule for video og hvid + rød er lyd !!

-NuMzeN/PoNduZ
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
20. januar 2002 - 21:19 #4
Ehh skal man da ikke man skal bare købe et Scart Konverter - Numzen og det er jo ikke sikkert han har fået et gult stik det har jeg da ikke til mig jeg fik sådan et stik der skulle ind i en konvertere til Scart! Så prøv lige og finde ud af om det du skriver er standard eller ej!
Avatar billede benzon Praktikant
15. februar 2002 - 12:56 #5
glem det