Avatar billede jeeh Nybegynder
20. januar 2002 - 10:39 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

hjemmesider

er der en nem måde hvorpå man kan se hvornår en hjemmeside sidst er opdateret ??
Avatar billede tommyf Nybegynder
20. januar 2002 - 10:42 #1
Kun hvis de skriver det på deres side, såvidt jeg ved kommer der ikke noget automatisk tidsstempel.
Avatar billede Slettet bruger
20. januar 2002 - 10:44 #2
Der kommer ikke noget automatisk tidsstempel.
Du kan derfor ikke se det, hvis det ikke står på siden, medmindre du har rettigheder til at gå ind på folks server og se hvornår filen er opdateret!
Avatar billede jeeh Nybegynder
17. januar 2003 - 08:38 #3
tak for hjælpen