Avatar billede fireworld Nybegynder
20. januar 2002 - 00:23 Der er 6 kommentarer

3d max 4.2 i XP

Okay jeg har installeret 3d studio max 4.2

men nå jeg starter den op siger den

DLL <c:\\3dmax4\\plugins\\biped.dlc> failed to init

what kan jeg gøre?
Avatar billede jammerlab Nybegynder
20. januar 2002 - 00:27 #1
bad luck hva? :)
Avatar billede noia Nybegynder
21. januar 2002 - 13:47 #2
Biped.dlc er en del, der tilhører Character Studio, så med mindre du har vanvittigt meget brug for det, så kunne du evt. reinstallere UDEN CS. Ellers kan du evt. køre 4.2-updaten ind igen, med installationen til CS.
Avatar billede jammerlab Nybegynder
21. januar 2002 - 17:42 #3
eller mads det er et plugin jo kan du ikke disbale det i en config fil et eller andet sted?
Avatar billede noia Nybegynder
23. januar 2002 - 13:15 #4
Desværre er det ikke helt så nemt at disable plugins til MAX - jeg skal lige checke derhjemme, om jeg kan finde det, for jeg har kun en R3'er kørende på den blærbare, men jeg tror ikke det er lige sådan til.
Avatar billede svuppenator Nybegynder
23. januar 2002 - 17:44 #5
Du kan bare rename den til noget andet eller bare slette/flytte den.
Avatar billede mr.punk Nybegynder
09. marts 2002 - 11:29 #6
hey det er fordi du ikke har den opdaterede cdilla denne kan findes på 3ds-max'es hjemmeside :)
håber det hjælper dig lidt