Avatar billede grammy Nybegynder
19. januar 2002 - 23:57 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Det bedste antivirusprogram?

Hvilket antivirusprogram er det bedste, hvorhenne kan det downloades og hvor meget fylder det? (må gerne fylde forholdsvist lidt).

Mvh. Grammy
Avatar billede jefa Nybegynder
19. januar 2002 - 23:59 #1
AntiVir Personal Edition virker godt og er gratis.
http://www.free-av.com/
Avatar billede yeti Nybegynder
20. januar 2002 - 00:00 #2
Det bedste der er gratis er AntiVir. Det kan hentes på www.free-av.com

Ellers vil jeg foreslå Norton Antivirus

//Yeti
Avatar billede jefa Nybegynder
20. januar 2002 - 00:07 #3
Et andet er Panda Antivirus Titanium som iøjeblikket kan købes gennem Jubii for inkl. 3 års abonnement for kun 295 kroner
(løbende opdatering i 3 år = normal pris: 920 kroner!!)
http://antivirus.jubii.dk/
Virker også godt.
Avatar billede yeti Nybegynder
20. januar 2002 - 00:09 #4
Panda\'er er mest egnede til at sidde i zoo.....
Avatar billede Slettet bruger
20. januar 2002 - 00:19 #5
Jeg tester AntiVir pt og det ser ud til den kører godt, det eneste der irreterer mig er at den ikke selv opdaterer.
Avatar billede yeti Nybegynder
20. januar 2002 - 00:21 #6
Det er vist et kors man må bære som gratist...
Avatar billede Slettet bruger
20. januar 2002 - 00:31 #7
Jae det er korrekt, jeg ville gerne have at mine unger også brugte programmet, men er ikke helt sikker på de husker opdateringen, og så skal jeg i gang med støvsugeren igen for at fjerne en masse virus
Avatar billede yeti Nybegynder
20. januar 2002 - 00:35 #8
Hvis du vil lege støvsuger så brug http://housecall.antivirus.com/ så er du sikker på at den er opdateret...
Avatar billede swordcat Nybegynder
20. januar 2002 - 00:42 #9
www.kapersky.com
www.norton.com
www.panda.com

Housecall er godt...

Hvis du gerne vil sparer tid så kig her: www.download.com (søg under antivirus)

Swordcat
Avatar billede yeti Nybegynder
20. januar 2002 - 00:44 #10
Swordcat> Du skulle helst anbefale et....

Panda har jeg vist udtalt mig nok om...

Norton er godt hvis man vil betale...

Kapersky - tja.. Det vil jeg lade andre om at kommenterer...!
Avatar billede swordcat Nybegynder
20. januar 2002 - 01:03 #11
yeti> han siger ik´ noget om det skal være gratis det er noget, som du selv finder på!!!

Jeg ved godt at du har nævnt Panda, men du har ik´givet ham adressen.....desuden var det ik´ for at være grov, men for at hjælpe ham på vej...? :O)

Swordcat
Avatar billede yeti Nybegynder
20. januar 2002 - 01:22 #12
Gratis er i min ydmyge verden en kvalitet..., men Panda giver man da kun addressen til folk man ikke kan lide...!!!!! Og i øvrigt er den rigtige panda at finde på addressen http://www.zoo.dk/default2.asp

//Yeti
Avatar billede yeti Nybegynder
20. januar 2002 - 01:26 #13
Avatar billede jefa Nybegynder
20. januar 2002 - 10:29 #14
AntiVir Personal Edition kan godt opdatere selv.
Start Schedule.
Insert
Vælg fanebled \"Start Program\"
Klik på folder ud fra Program og vælg stien hvor det ligger. På min er det C:\\Programmer\\AVPersonal\\Inetupd.exe
Tryk på \"Schedule\" og vælg tidspunkter for hvornår det skal køre.
Avatar billede Slettet bruger
20. januar 2002 - 11:54 #15
henter den så ikke hele programmet ned en gang til http://www.avirus.dk/startantivir.htm?link=gratisprogrammer skriver noget om opdatering her
Avatar billede jefa Nybegynder
20. januar 2002 - 12:00 #16
http://www.avirus.dk/opdatering-fra-nettet.htm
Den starter update programmet og ser hvilke opdateringer der er og henter det.
Avatar billede Slettet bruger
20. januar 2002 - 12:06 #17
hmmm det kan jeg ikke få den til, jeg gjorde som du skrev men der sker ikke andet end at update programmet popper op på skærmen og så skal jeg manuelt trykke start for at få den til at søge efter eventuelle opdateringer, why?
Avatar billede numzen Nybegynder
20. januar 2002 - 12:47 #18
i skulle bare bruge pc-cillin for det virker og opdatere næsten selv

-NuMzeN/PoNduZ
Avatar billede Slettet bruger
20. januar 2002 - 12:58 #19
Pc-cillin er irreterende med al den popup der kommer med, jeg tror de er glade for navnet siden man skal mindes på det hele tiden
24. oktober 2002 - 23:19 #20
Jeg vil give "Numzen" ret i, at PC-cillin er det bedste Antivirusprogram. Det tager ikke mange ressourcer og melder selv, når der er nye antivirusopdateringer klar til download!