Avatar billede ice-tea Nybegynder
19. januar 2002 - 22:03 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hjemmeside hjælp

Hejsa..

Jeg har tænk mig at lave lidt om på min hjemmeside.. Jeg vil have lavet min side enten i Java eller Flash, hvad er bedst.

Handling: Det skal være sådan at når man kommer ind på min side, at det første man kommer ind til er en halvstor knap, når man så trykker på den skal det være sådan at min hjemmeside kommer glidende ind fra højreside, og lægger sig midt i browseren, sådan at man derefter kan hoppe rundt på siden som var det en normal hjemmeside man kom ind på...

Hvem kan hjælpe. der gives gode points for den der kan hjælpe mig med mit lille problem / eksperiment.

Avatar billede ice-tea Nybegynder
19. januar 2002 - 22:04 #1
Pointene gives senere når hjælpen er startet og jeg ved med sikkerhed at jeg 100% får den hjælp jeg skal bruge.
Avatar billede fri-hash Nybegynder
19. januar 2002 - 23:14 #2
du kan ligeså godt sætte pointsne af med det samme - der er mange der ikke gider kigge på 0-pointsspørgsmål .... hvis du ikke får hvad du søger kan du selv lægge et svar og tage pointsne tilbage
Avatar billede fri-hash Nybegynder
19. januar 2002 - 23:17 #3
ps: jeg er desværre ikke hverkan java- eller flashhaj, men jeg ved at det ville kunne lade sig gøre med \"alm\" javascript
Avatar billede ice-tea Nybegynder
20. januar 2002 - 02:36 #4
okay så lukker jeg her og åbner et nyt spørgsmål
Avatar billede ice-tea Nybegynder
20. januar 2002 - 02:37 #5
lukket og genåbnet i et nyt spørgsmål