Avatar billede freestyleren Nybegynder
01. maj 2000 - 13:14 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Problem med hjemmesiden!!!!!!!!!!!

Jeg har lavet en hjemmeside, med alt hvad der hører til ik'...
Nå, men jeg har lagt mærke til at når jeg prøver at sætte en baggrund ind hvor at det er et "billede", og jeg kopier billedet ind i den mappe hvor resten af min hjemmeside ligger i.. Men når jeg kopier hjemmesiden ud på nettet, så er der ingen bagrund.........

HVAD GØR JEG GAAAAAAAAALT????????????????????
Avatar billede freestyleren Nybegynder
01. maj 2000 - 13:19 #1
<p><em><strong><u>Det skal lige siges at jeg bruger FrontPage
Express!! Hvis det er til nytte......</u></strong></em></p>
Avatar billede freestyleren Nybegynder
01. maj 2000 - 13:20 #2
undskyld det med html koderne, kan i læse det, nå jeg prøver igen:::

Det skal lige siges at jeg bruger FrontPage
Express!! Hvis det er til nytte......
Avatar billede wracher Nybegynder
01. maj 2000 - 13:31 #3
Kontroller at du har angivet billedfilen med "xxx.gif" og ikke "xxx.GIF", din ISP kunne evt. hoste på en UNIX webserver.

Mvh
Wacher :0)
Avatar billede snowball Novice
01. maj 2000 - 13:54 #4
Prøv og post'e noget kode. Det kunne jo være det er en af de klassiske FP fejl ;)

Snowball
Avatar billede jefa Nybegynder
01. maj 2000 - 14:12 #5
Det tyder på du ikke har importeret billedet ind i mappen gennem FP
Avatar billede freestyleren Nybegynder
01. maj 2000 - 15:49 #6
det er ikke nogle af de ting der er galt!
HJÆÆÆÆÆÆLLLLLLLPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP?!?!?!??!?!?!
Avatar billede occo Nybegynder
01. maj 2000 - 17:37 #7
Send dog adressen på din hjemmeside, så vi selv kan se fejlen.
mvh
OCCO
Avatar billede lee Nybegynder
01. maj 2000 - 22:36 #8
ja det er lidt svært at finde fejlen når man ikke kan se din side!
skriv adressen!
Avatar billede freestyleren Nybegynder
02. maj 2000 - 12:50 #9
OK: http://offers.homepage.dk

det er så meningen at der skal være nogle bobler som baggrund!!!!!
Avatar billede snowball Novice
02. maj 2000 - 17:43 #10
Jeg tror det er her det går galt: <body background="blå%20ballonger.jpg" bgcolor="#000000">

Prøv og rename din så den f.eks. hedder blaa_ballon.jpg eller noget i den stil! Det er ikke alle servere der kan klare danske tegn og mellemrum (%20 = mellemrum) ! Husk og lav' det om i din kode også !!

Snowball
Avatar billede freestyleren Nybegynder
02. maj 2000 - 18:16 #11
prøver lige!!!!!!!
Avatar billede freestyleren Nybegynder
02. maj 2000 - 18:53 #12
Tusind tak snowball, du havde ret men inden du får dine pint skal jeg lige spørge om en ting til som du kan se på denne side http://offers.homepage.dk/billeder.htm
bliver billederne fuldstændig ødlagt når de bliver loaded ind, hvorfor gør de det?????????????
Avatar billede freestyleren Nybegynder
02. maj 2000 - 18:54 #13
Avatar billede snowball Novice
02. maj 2000 - 21:43 #14
hhhmmm...det ved jeg ikke lige, desværre !

Snowball