Avatar billede argoony Nybegynder
19. januar 2002 - 16:39 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Driver/software til Canon Powershot S10!!!

hey er der nogen af jer der ude der kan hjælpe mig... jeg fik sådan et Canon Powershot S10 i julegave og vi er flyttet imellem tiden og nu kan jeg ikk finde den driver/software cd der var med til det da jeg fik det... så vil jeg bare lige hører om der er en eller flere af jer der ved hvor jeg kan hente det???
mit OS er Windows ME!

argoony
Avatar billede argoony Nybegynder
19. januar 2002 - 16:41 #1
hvis i ved det så smid helst et link directe til der hvor man kan downloade det!
THX
Avatar billede cen Nybegynder
19. januar 2002 - 16:44 #2
Avatar billede langfinger Nybegynder
19. januar 2002 - 16:47 #3
Jeg fandt det på Canon\'s hjemmeside:
http://www.canon-europa.com/cgi-bin/CEDD/list-interfaces.cgi?catid=5&productid=111&systemid=6&languageid=4

Du skriver ikke om det er USB... så det må du selv lige vælge :)

God fornøjelse
Avatar billede cen Nybegynder
19. januar 2002 - 16:51 #4
Avatar billede perj Nybegynder
19. januar 2002 - 16:55 #6
Avatar billede cen Nybegynder
19. januar 2002 - 16:58 #7
Hvis du vil have flere så bare skriv !
ellers er den sidste vist den bedste :)

tror ikke man kan downloade Zoombrowser.

- CEN
Avatar billede cen Nybegynder
19. januar 2002 - 17:02 #8
THX :)