Avatar billede syspeder Nybegynder
19. januar 2002 - 13:26 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Installering af Windows XP Professionals!

Jeg har prøvet at installere Windows XP Pro. både med Windows 98 SE på og uden noget styresystem på computeren... Det virker fint indtil, jeg når til den blå skærm (Windows Setup uden for selve Windows), hvor den installerer alle hardwarefilerne og når til beskeden: Setup is starting Windows
Her går den helt i stå!

Hvad skal jeg gøre for, at få det til at virke, og jeg kan jo selvsagt ikke gå på Internettet og hente filer fra den computer, hvor problemet opstår!!!????????
Avatar billede Slettet bruger
19. januar 2002 - 13:32 #1
Prøv at loade setup defaults i bios
Avatar billede resten Nybegynder
19. januar 2002 - 13:35 #2
ja prøv først det som space forslår.
Avatar billede syspeder Nybegynder
20. januar 2002 - 17:11 #3
Jeps det virker alt sammen nu! Min Bios var åbenbart ændret forkert af fabrikanten.
Tak!!!