Avatar billede jais Nybegynder
19. januar 2002 - 13:17 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problemer med layers!!!

Jeg har problemer med mine layers i Dreamweaver.

Jeg har lagt noget bagrundgrafik op og vil så have tekst oven på, jeg opretter et layer og placerer det som jeg vil have det. - men når jeg så vil se det i min browser, sidder det ca. 2 cm forskudt i forhold til den placering jeg havde givet det i dreaweaver.

Hva faen er der galt?
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
19. januar 2002 - 13:55 #1
Du kan ikke regne med designview helt - så hvis det bliver pænt i browservinduet ved at flytte det 2 cm i DW, er det helt som det skal være.
Avatar billede jais Nybegynder
19. januar 2002 - 13:59 #2
Hmmm... men der er et eller andet helt galt for på mac sidder de næsten perfekt... så der må være et eller andet galt med de layers...
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
19. januar 2002 - 15:46 #3
så smid koden her.