Avatar billede fuglesang Nybegynder
19. januar 2002 - 12:49 Der er 2 kommentarer

Spørgsmål fra den nye PALM-user!

Jeg har netop investeret i en PALM m125. Det er ikke noget problem, at synkronisere den med ”alle” mine mails og adressekartotek fra Microsoft Outlook 2000, men lige et par spørgsmål?

Det medfølgende software’s adressebog kan kun sortere efter ”efternavn, fornavn” eller ”firmanavn, efternavn, fornavn” men ikke ”fornavn, efternavn”. Findes der et plugin/program eller andet der gør det muligt og i så fald hvor?

Når jeg synkronisere mine emails får jeg absolut ”ALLE” fra min indbakke med, er det muligt kun at synkronisere evt. de seneste 3 ugers post?

Jeg kan ikke få softwaren til, at overføre beskeder fra min ”Udbakke” eller mine ”Kladder” – nogle forslag til, hvad jeg laver forkert?

På forhånd Tak – og muligheden for flere spørgsmål senere!?! *S*

”fuglesang”
Avatar billede jensb Nybegynder
19. januar 2002 - 16:57 #1
Angående adressebogen :  Jeg har brugt den simple løsning at gå ind i synkroniserings-softwaren, og ændre opsætningen således at felte \"fornavn\" fra outlook bliver syncet til \"efternavn\" på Palm. Og feltet \"efternavn\" fra Outlook bliver syncet til \"fornavn\" på Palm... Så kommer de til at stå med fornavnet først (da Palmen jo tror at det er efternavnet.  Og i Outlook vil det stadig være rigtigt)

Nu ved jeg ikke hvilken sync software du har til din, men normalt er der en opsætning der hedder field-mapping eller noget lignende hvor du kan vælge præcist hvilke felter du vil have flettet med hinanden
Avatar billede jensb Nybegynder
19. januar 2002 - 16:58 #2
Med hensyn til mailproblemet, så tror jeg ikke at det er muligt at få den til kun at overføre nogle mails.