Avatar billede x9bit Nybegynder
19. januar 2002 - 12:35 Der er 1 løsning

Delphi 6 PE på Windows XP

Dav.

Jeg har et progroblem når jeg installere D6PE på min XP maskine, hver gang jeg kører .msi filen stoppe den ved fil kopiering og melder følgende fejl:

Error 1309. Error reading from file: C:\\<mappe som .msi fil ligger i>\\program
files\\Borland\\Delphi6\\uninstall.ini Verify that the file exisits and that
you can access it.

Man kan så trykke på Abort, Retry, Ignorer...trykker jeg på ignorer går den bare vidre til en anden fil den heller ikke kan finde... osv osv osv...

Som sagt er det lige meget hvor jeg ligger .msi filen den melder konstant fejl...er der nogle der har nogle ider til hvordan jeg får det til at virke ???

Tak!

Avatar billede x9bit Nybegynder
19. januar 2002 - 13:06 #1
Woopss...jeg lukker lige det her spørgsmål.... jeg har vidst selv fundet fejlen... :D

Den fil jeg kørte som jeg troede skulle installere D6 PE var på 4.45MB !!!!! :D Så nu dl jeg den rigtigt installer til D6 PE som jo er 140MB!!! :D

Det var sjavt....