Avatar billede bridedk Nybegynder
19. januar 2002 - 03:22 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Logo igen igen....

hmmmm.... jeg spurgte om der var en der gad at \'prøve\' at lave et logo til mig......... prøv igen !!!! Der skal skal bare stå BRIDE ONLINE.DK..... check www.bride.subnet.dk
Avatar billede bridedk Nybegynder
19. januar 2002 - 03:23 #1
nå ikke...... hmmmmmm, snupper da bare selv da point
Avatar billede bridedk Nybegynder
19. januar 2002 - 03:24 #2
i lugter !!!!!!!!!
Avatar billede Slettet bruger
19. januar 2002 - 03:27 #3
du giver jo heller ikk folk en chance for at nå at sige noget.
Men jeg gider heller ikk lave det ligenu - men prøv da lige at lade vær med at være så negativ
Avatar billede bbrockie Nybegynder
19. januar 2002 - 04:45 #4
hehehe.. og man skal nå at svare igen på under et minut?

Tror nok heller det er DIN SPM der lugter. - Billig reklame i mine øjne :)
Avatar billede Kengun Praktikant
19. januar 2002 - 12:56 #5
Enig med bbrockie! Et minut på at svar er litt liden tid. Dette er kanskje noget for admin?