Avatar billede killex Nybegynder
18. januar 2002 - 20:41 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kortproblemer i cs

Efter jeg har skiftet til XP har jeg benyttet XPs TNT 2 ultra drivere. Problemet er nu at når jeg bevæger musen i cs så er den enten forsinket eller laver helt ukontrolable bevægelser jeg har den opfattelse at det er et spørgsmål om drivere, for de drivere jeg fik med da jeg købte kortet virker helt korrekt,  hvorimod de nyest opdaterede ikke virker, men de gamle virker naturligvis ikke i XP
hvis der er nogle der har en løsning slipper jeg gerne 50 point
Avatar billede killex Nybegynder
18. januar 2002 - 20:45 #1
Forøvrigt er mit grafikkort et Winfast Riva Tnt 2 ultra
Avatar billede sinom Nybegynder
18. januar 2002 - 22:43 #2
er det en logitech mus ???
Avatar billede killex Nybegynder
18. januar 2002 - 23:26 #3
Ja men da jeg i starten selv troede det var musen skiftede jeg imellem forsk. mærker. Men så instalerede jeg de originale drivere til mit kort og så virkede alt igen
Avatar billede killex Nybegynder
20. februar 2002 - 19:12 #4
cx