Avatar billede peng Nybegynder
09. juni 1999 - 14:32 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

php3 & asp

Er der mulighed for at køre apache + pws på engang. Jeg skal test både php3 og asp scripts.
Har nogle prøvet det?
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
09. juni 1999 - 16:09 #1
apache = UNIX (linux)
PWS = Windows

der er dog et firma det hedder noger med chilli, som har lavet noget der skulle gøre det muligt at bruge ASP Scripts på en "NON" windows computer
Avatar billede hilli Nybegynder
12. juni 1999 - 00:37 #2
Det skulle ikke være umuligt!
Men:
Lettest vil vel bare være at have to maskiner...

Løsning 1: (Hvis du vil køre Apache)
Du kan sætte den ene af de to servere op til at køre på en anden port.

Løsning 2: (Hvis du bruger PHP3 til IIS)
Det giver vej næsten sig selv...
Avatar billede peng Nybegynder
12. juni 1999 - 16:23 #3
Jeg bruger php3 sammen med min pws. Det virker faktisk meget godt endda.