Avatar billede mixter Nybegynder
18. januar 2002 - 15:33 Der er 4 kommentarer

*.*dbx

Der er et program der kan fjerne \"volapykket\" når mapperne åbnes i søg / *.*dbx
Nogen der har et link ?
Avatar billede hojben Novice
18. januar 2002 - 15:40 #1
??? *.dbx er til Outlook Express
Avatar billede mixter Nybegynder
18. januar 2002 - 15:44 #2
Ja, helt rigtigt. Jeg tog fejl. Når jeg taster F3 får jeg søg frem, skriver derefter *.*dbx og får alle mapper frem. Kan åbne dem i NotePad osv, men de er fyldt med volapyk.
Avatar billede mixter Nybegynder
19. januar 2002 - 12:36 #3
Spørgsmålet er lukket. Det er et forkert sted. Det hører under e-mail og oprettes der.
Sorry!
Avatar billede hojben Novice
19. januar 2002 - 12:38 #4
svar selv og accepter