Avatar billede fjos Nybegynder
18. januar 2002 - 10:13 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

hjælp til keybord (midi)

Jeg har fået et yamaha PSRGX76, og midi-kablerne men computeren kan ikke finde mit keybord, jeg har prøvet at finde nogen drivere men det er ikke lykkedes. Jeg køre 98 og har prøve at utal af programmer, og tjekket kablerne.

Jeg har også kigget i kontrolpanel under multimedier men den har ikke fundet nogen Midi in eller out

Please hjælp (70 point)
Avatar billede spine Nybegynder
18. januar 2002 - 10:15 #1
hvilket lydkort er det ??
Avatar billede fjos Nybegynder
18. januar 2002 - 10:17 #2
det er et integreret lydkort i et epox 8kta+ bundkort
Avatar billede spine Nybegynder
18. januar 2002 - 10:52 #3
Der ligger en driver opdatering af Audio funktionen i chipsettet på Expo hjemmesiden jeg ved ikke om det kan være det, eller måske det kan hjælpe at opdatere busmaster driveren fra samme.
Avatar billede spine Nybegynder
18. januar 2002 - 10:53 #4
Avatar billede fjos Nybegynder
18. januar 2002 - 10:59 #5
det er jo kun VIA diverne jeg skulle gerne bruge audio driverne. eller er det måske en god ide at købe et nyt lydkort??
Avatar billede zleepyhead Nybegynder
18. januar 2002 - 11:06 #6
Avatar billede fjos Nybegynder
18. januar 2002 - 11:12 #7
det er sgu da mig der har oprette dem alle sammen men der var ikke nogen der kunne svare på det
Avatar billede 1003 Nybegynder
18. januar 2002 - 11:33 #8
Det kan være det vil være en fordel at du investerede i et nyt lydkort, eks SoundBlaster Live! da der kan tilsluttes midikeyboard til.
ellers spørg din lokale dealer  :-)

god fornøjelse
Avatar billede lapsen Nybegynder
21. januar 2002 - 17:21 #9
Blot for at være sikker: Har du puttet midi-kablets in i keyboard in, det er vist en gængs fejl.
Det er nemlig modsat.
Avatar billede fjos Nybegynder
01. februar 2002 - 11:34 #10
der var ingen der kunne komme et ordendtligt svar