Avatar billede ymmot Nybegynder
17. januar 2002 - 21:52 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Win XP går ned når man spiller

Den stopper efter en tid - og går tilbage til skrivebordet - har de nyeste drivere inde til skærmkortet Nvidia 256 - ret træls især lige midt i et spil - har 256 MB ram - og det er især de nye spil den gør det på - eks Fifa 2001
Avatar billede maxium Novice
17. januar 2002 - 22:00 #1
hvorstor er din prosessor
Avatar billede ymmot Nybegynder
17. januar 2002 - 22:05 #2
800 hz
Avatar billede nuller Nybegynder
17. januar 2002 - 22:22 #3
jeg har samme prob. men jeg ved at den nyeste driver fra Nvida den hedder noget med ver. xx.11
den er der fejl på. så du må negradere hvis du har den nyeste, jeg har også prob. med spil
og det er det samme med  win 98, me, og xp
men jeg har næsten lokaliseret problemet og det er \"varme\" så jeg skal ud og købe en ny blæser.
kan det måske være det.
Michael
Avatar billede ymmot Nybegynder
17. januar 2002 - 22:25 #4
DET er for dårligt at de så ikke laver den driver om - varme jeg ved det ikke - men jeg har ikke haft problemer på ME - så det tror jeg ikke - Mon ikke Nvidia laver om på deres driver - eller Win XP kommer med opgradering - men ikke særligt sjovt med de problemer.
Avatar billede kapla Nybegynder
17. januar 2002 - 22:29 #5
Prøv evt. nyeste Nvidia driver (23.12) http://www.tweakup.dk/drivers/nvidia.htm
Avatar billede 24u Juniormester
17. januar 2002 - 22:30 #6
hvis du ønsker nye drivere kan de hentes her : http://www.tweak.dk/nvidia.php
Avatar billede 24u Juniormester
17. januar 2002 - 22:30 #7
lige for langsom ;o)
Avatar billede 24u Juniormester
17. januar 2002 - 22:31 #8
men som nuller også siger, det har nok også noget med varmen at gøre...
Avatar billede nuller Nybegynder
17. januar 2002 - 22:40 #9
grunden til at jeg også skriver er at  mit og , måske, Ymmot prob. er varme..ALT virker hos mig  jeg kan have 10 prg i gang på samme tid og alt er ok
MEN lige så snart jeg starter en SPIL så går vcool i gang med at larme , vcool er et lille prg hvor du kan styre en masse ang. varme osv.
så derfor har jeg mistanke til varmen
OG JEG HAR PRØVET ALT MHT. DIREKTX, LYD OG GRAFIK DRIVERE OSV.
Nuller
Avatar billede ymmot Nybegynder
17. januar 2002 - 23:01 #10
OK - det kunne godt være at den bliver varm - men Nuller vil du skrive når du får prøvet en ny blæser - HVIS det virker så skal der fluks en i her også - Men som skrevet aldrig problem med ME - Men XP bliver måske mere krævende angående varmen - ellers tak for venlig deltagelse - men har ligesom Nuller nyeste driver - og prøvet alt
så jeg venter med spænding -
Avatar billede ymmot Nybegynder
27. januar 2002 - 00:02 #11
Jeg vil gerne her meddele at min NIVIDIA nu kører perfekt - jeg har opgraderet og henviser til
http://www.eksperten.dk/spm/164070  se venligst alle svarene før du begynder at opgradere
Takker for venlig deltagelse - håber at Michael har fået løst sit problem - det er noget møjiriterende noget når det ikke kører.
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. januar 2002 - 12:37 #12
ymmot> du skal acceptere eget svar - ikke afvise det *gg*
Avatar billede ymmot Nybegynder
27. januar 2002 - 13:10 #13
Ok
Avatar billede nuller Nybegynder
30. januar 2002 - 18:27 #14
Hej ymmot det var godt at du fik løst dit problem jeg har såddan set også fundet ud af hvad der er galt ved mig, som sagt har jeg prøvet ALT
og lige nu har jeg instaleret RTCW og den frøs næsten inden jeg kom igang
men i dag prøvede jeg at deaktivere mit lydkort (sb live)og nu kører den bare deruda (selvfølgelig uden lyd)men spillet stopper ikke
jeg var inde for at se om der var konflikter mht. lydkortet men det er der ikke og den har en "irq" helt for sig selv og alt er i skønneste orden
jeg har problemet i win 98, me, xp. og jeg har prøvet at bruge driverne
fra cdrommen og jeg har hentet de nyeste på creative.com men intet hjælper
så jeg må nok ud for at købe et nyt
Tak til alle for nu....  Hilsen michael
Avatar billede nuller Nybegynder
01. februar 2002 - 17:35 #15
He igen nu har jeg fået et nyt lydkort (meget OEM 125.-
MEN NU kører det så mit soundblasterlive kort måtte lade livet
Michael
Avatar billede ymmot Nybegynder
03. februar 2002 - 23:17 #16
Godt Michael - det er træls når der er konflikter - god fornøjelse med den perfekte computer og ha' det godt