Avatar billede ubhansen Nybegynder
17. januar 2002 - 21:01 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

popup menu

Jeg har lavet en popup menu i macromedia fireworks og eksporteret den til dreamweaver.
Jeg kan i fireworks taste de link som menuerne i \"popoppen\" skal linke til, men siden den skal bruges i er lavet med frames, og jeg kan i fireworks ikke vælge at åbne linket/siden i fks mainframe.
Hmmmm..... håber det er til at forstå.........
Avatar billede hojben Novice
17. januar 2002 - 21:03 #1
target=mainframe
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
17. januar 2002 - 22:44 #2
Ja enten som hojben foreslår

<a href=\"ditlink.htm\" target=\"mainFrame\">

eller blot undlad at angive noget - så kan du gøre det i designview når du eksporterer menuen til dreamweaver.
Avatar billede hojben Novice
18. januar 2002 - 14:39 #3
spørgsmål besvaret.. accepter og luk
Avatar billede ubhansen Nybegynder
18. januar 2002 - 17:57 #4
hojben : formålet med dette site er vel at få et svar og ikke en html-stump, jeg spørger jo fordi jeg ikke har en løsning, og så bestemmer jeg jo heldigvis selv hvornår jeg vil lukke, nemlig når jeg har fået et svar eller en forklarinng........
Avatar billede hojben Novice
18. januar 2002 - 18:00 #5
ub > har vist været liiiidt for hurtig med dette sp.. har været igennem 250 åbne spørgsmål som var ældgamle... sorry... :)