Avatar billede askhoej Praktikant
17. januar 2002 - 18:34 Der er 28 kommentarer og
1 løsning

Endnu et logo

Hej allesammen

Jeg har engang i tidernes morgen fået lavet et logo, som jeg gerne vil have frisket MEGET op og passet ind til nogle nye farver. Og da jeg ikke selv er en ørn til det grafiske håber jeg på at kunne finde lidt hjælp her.

Det gamle logo kan i se her:
http://demo.googol.dk/logo.gif

Og siden (farverne) det skal passe ind til er:
http://www.googol.dk/

Håber det en eller flere der vil kigge på det.
Avatar billede julemanden2002 Nybegynder
17. januar 2002 - 18:35 #1
Størrelsen??
Avatar billede julemanden2002 Nybegynder
17. januar 2002 - 19:02 #2
Vi kan jo ikke lave et logo, når vi ikke ved hvilken størrelse det skal være!
Avatar billede kaptajnen Nybegynder
17. januar 2002 - 19:14 #3
Må man ikke starte fra bunden og lave et nyt?
Hvilken størelser skal du bruge?
Avatar billede askhoej Praktikant
17. januar 2002 - 19:21 #4
Hejsa jeg havde regnet med at størrelsen skulle være den samme, som  det nuværende gamle logo eller på størrelse med eksperten logo\'et øverst i højre hjørne på denne side.

Og man må da gerne komme med nye forslag, hvis man har nogen.
Avatar billede julemanden2002 Nybegynder
17. januar 2002 - 19:25 #5
ok har noget klar snart !
Avatar billede julemanden2002 Nybegynder
17. januar 2002 - 19:27 #6
Må det være en animation????
Avatar billede askhoej Praktikant
17. januar 2002 - 19:30 #7
Julemand > jeg tror vi holder os til et alm. billede først
Avatar billede julemanden2002 Nybegynder
17. januar 2002 - 19:32 #8
Du kan lige se en animation ok?
Avatar billede julemanden2002 Nybegynder
17. januar 2002 - 19:34 #9
Nåhh pyt med animationen har et forslag!
Avatar billede julemanden2002 Nybegynder
17. januar 2002 - 19:35 #10
Jeg ved godt at farverne ikke holde, kan at tid skifte farverne ok!

www.friserverplads.dk/dypang/logo.gif

Det er ikke en animation....

</juleknassen>
Avatar billede julemanden2002 Nybegynder
17. januar 2002 - 19:35 #11
Hvis det er NOGET i stil med det jeg har lavet, så fortæl mig det ok?
Avatar billede askhoej Praktikant
17. januar 2002 - 19:40 #12
Jeg synes desværre nok at det ligger lidt for langt fra det jeg beskrev i starten af spørgsmålet.

Avatar billede julemanden2002 Nybegynder
17. januar 2002 - 19:41 #13
Jeg ved godt at farverne ikke holder !
Men er det ellers ok?
Avatar billede askhoej Praktikant
17. januar 2002 - 19:49 #14
Det er desværre ikke lige det jeg søgte.
Avatar billede julemanden2002 Nybegynder
17. januar 2002 - 19:50 #15
Kan du beskrive det lidt mere, jeg forstår ikke spm. hvad skal der så være???
Avatar billede askhoej Praktikant
17. januar 2002 - 19:56 #16
Jeg har et eksisterende logo (http://demo.googol.dk/logo.gif), dette ønsker jeg at få frisket op og ændret farver på så det matcher ind på den url som jeg har angivet øverst.

Jeg ønsker ikke at få designet noget nyt logo.
Avatar billede julemanden2002 Nybegynder
17. januar 2002 - 19:57 #17
ok prøver !
Avatar billede julemanden2002 Nybegynder
17. januar 2002 - 20:09 #18
Det er nok for svært til mig, tror godt at ATF NOVA kan klarer det !
Avatar billede jais Nybegynder
17. januar 2002 - 20:26 #19
Nå det var fanme ærgeligt nu har jeg lige brugt tid på det her... mæænnn mon ikke det kan bruges til noget andet!

http://www.revelation.dk/sider/googol.htm

Mvh. Jais
Avatar billede atf_nova Nybegynder
17. januar 2002 - 20:59 #20
julemanden -> hejsa.. =)
Avatar billede askhoej Praktikant
17. januar 2002 - 21:28 #21
Jais > Det er et rigtig flot stykke arbejde og jeg vil meget gerne bruge det som logo, så du skal nok få point for det.

Men hvis du kan ordne det eksisterende logo også smider jeg 2*250 points til dig :-)
Avatar billede jais Nybegynder
17. januar 2002 - 21:31 #22
Jamen så kigger jeg lige på et redesign til det andet logo senere.

- Jais
Avatar billede askhoej Praktikant
17. januar 2002 - 21:34 #23
Det lyder rigtig godt, kan jeg evt. få tilsendt de originale filer (photoshop?) så jeg har dem?
Avatar billede jais Nybegynder
17. januar 2002 - 23:18 #24
Der stillidede du mig på en fucking svær opgave ... no afence ... men det logo var meget grimt... og svært at gøre noget ved, men så tænkte jeg at det måske var huse.  ... så lavedede jeg en lidt anden version...

jeg ved ikke om du kan lide den men ... jeg er desværre løbet tør for ideer..

http://www.revelation.dk/sider/googol.htm

Jais
Avatar billede julemanden2002 Nybegynder
18. januar 2002 - 14:05 #25
Hej Nova !
Avatar billede askhoej Praktikant
18. januar 2002 - 18:16 #26
Jais > Godt arbejde men jeg synes det sidste logo, ligger lidt for langt fra det jeg havde tænkt mig. Men jeg er overbevist om at der må være en anden der kan bruge det.

Kan jeg få tilsendt det første logo du lavede i dens oprindelige fil? (f.eks. photoshop filen, hvis det er lavet der.)
Avatar billede jais Nybegynder
18. januar 2002 - 18:20 #27
Du har ret det var heller ikke et logo jeg selv brød mig om ,men som sagt jeg var løbet tør for ideer!

Sender logo på mail!

Mvh. Jais
Avatar billede jais Nybegynder
18. januar 2002 - 18:21 #28
mail ?
Avatar billede askhoej Praktikant
18. januar 2002 - 18:23 #29
Oki min mail er martin@askhoej.dk