Avatar billede connor Nybegynder
17. januar 2002 - 18:18 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Bedste diskkrypteringsprogram ?

Jeg har hidtil brugt PGP desktopsecurity 7, men det har problemmer med XP.

Hvad kan jeg så bruge?
Kryptering af e-mail bruger jeg ikke, men man skal kunne kryptere et drev. Eller krypterede filer bliver til én fil...
Avatar billede freekyzone Nybegynder
17. januar 2002 - 18:24 #1
PGp er det bedste efter min mening (PGP = Pretty Good Privacy)
Avatar billede connor Nybegynder
17. januar 2002 - 18:27 #2
Jeg er også ganske tilfreds med PGP, men der virker ikke ordenligt med windows XP. Har prøvet med opdateringerne fra deres side, men det hjælper ikke...

Iøvrigt står der ikke noget om at XP understøttes...
Avatar billede reg_guy Nybegynder
17. januar 2002 - 18:51 #3
zip filerne og krypter dem med dozeCrypt, det ville jeg gøre... jeg kan godt finde en url med det senere.
Avatar billede connor Nybegynder
17. januar 2002 - 19:16 #4
Der er måske lidt besværligt... Det ville være rart med et \"nyt drev\" hvor man bare kunne smide filerne overi, som PGP...
Avatar billede reg_guy Nybegynder
17. januar 2002 - 21:53 #5
det må du selv om...
Avatar billede perj Nybegynder
17. januar 2002 - 23:36 #6
Prøv med BestCrypt
Avatar billede perj Nybegynder
17. januar 2002 - 23:47 #7
Avatar billede connor Nybegynder
18. januar 2002 - 17:36 #8
Prøver med bestcrypt...

>>perj
Smid et \"svar\" og få point...