Avatar billede bobthebuilder Nybegynder
17. januar 2002 - 18:14 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

To fjernsyn til et antennestik??

Et lille spørgsmål uden for kategori jeg håber nogen kan besvare..
Jeg bor i et tv-fjendtligt hus med kun 1 antennestik, men jeg har brug for 2 fjernsyn.. Mit spørgsmål går på om det er muligt at slutte 2 fjernsyn til 1 antennestik, evt. med et T-stik?
Avatar billede invisibleman Nybegynder
17. januar 2002 - 18:16 #1
Det kan du sagtens .. har selv kørt med det sådan i 3 år :o)
Avatar billede riversen Nybegynder
17. januar 2002 - 18:16 #2
ja, det findes noget t-stik agtigt...ganske billigt. Bliver signalet for svagt kan du købe linieforstærkere...

Avatar billede invisibleman Nybegynder
17. januar 2002 - 18:17 #3
Dog, hvis signalet er svagt kan du få brug for en antenneforstærker.
Avatar billede vardepigen Praktikant
17. januar 2002 - 18:17 #4
ja det er muligt med et t-stykke...vi har 5 fjernsyn samlet ved 1 stik
Avatar billede invisibleman Nybegynder
17. januar 2002 - 18:21 #5
vardepigen: Dammit .. 5 fjernsyn ? *wow* Det var ik så lidt da ..
Avatar billede vardepigen Praktikant
17. januar 2002 - 18:25 #6
prøv at have 4 unger...
Avatar billede invisibleman Nybegynder
17. januar 2002 - 18:30 #7
*LOL* hæ hæ ... nej tak, helst ikke ;o)
Avatar billede pft Nybegynder
17. januar 2002 - 18:47 #8
vardepigen: Så er sjover at øver sig?
Avatar billede puttepigen Nybegynder
12. april 2004 - 12:04 #9
Hej Alle,
Jeg har lidt det samme problem. 3 fjernsyn og kun et stik. Jeg har forsøgt med to "2-way splitter 5-900MHz" men signalet bliver for dårligt. Hvilken antenneforstærker skal jeg have for at få bedst muligt billed?