Avatar billede Slettet bruger
17. januar 2002 - 16:11 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Virker mit modem under XP

jeg vil installere XP.
jeg har et eicon diva 810-225-01 isdn modem.
et af dem TDC sprøjtede ud for 2 år siden.
Eicon siger at det ikke vil virke under XP.
der findes ingen drivere, men jeg kan prøve med driver til win 2000.
det lykkes for nogen sagde han.
Nogen der har erfaring med det?
Avatar billede jumario Nybegynder
17. januar 2002 - 16:17 #1
jeg har prøvet det virker fint
Avatar billede ztyxx Nybegynder
17. januar 2002 - 16:18 #2
det burde du kunne, hvis du får problemer med at det \"går i stå\" når du er på nettet, altså f.eks. ikke reagerer med det samme når du klikker på et link, men venter i op til en hel sel sekunder, skal du prøve at deaktivere dit netkort, hvis der et sådan i maskinen, hvis du ikke lige bruger det, men kan da anbefale at du hurtigst muligt får bredbånd i stedet for
Avatar billede Slettet bruger
17. januar 2002 - 16:25 #3
Bredbånd er for dyrt til mit forbrug.
Jeg har ingen naboer jeg kan dele med.

Jumario: Hvilken driver brugte du? Downloadede du en eller inst. du blot XP og så virkede det?
Avatar billede jumario Nybegynder
17. januar 2002 - 16:36 #4
det er en arbejds pc ved det ikke! har ik installeret den selv. men tror det
Avatar billede Slettet bruger
17. januar 2002 - 20:30 #5
Nå jeg blev ikke umiddelbart meget klogere. men tak for forsøget.
Avatar billede s.b.a Nybegynder
17. januar 2002 - 20:34 #6
Det plejer at virke..det virkede med mig ..! :-)
Avatar billede angel82 Nybegynder
23. januar 2002 - 00:16 #7
Hvad jeg ved virker win2000 drivere også til xp. Så hvis der ikke er lavet drivere til xp så skal du bruge win2000 drivere.

Angel82
Avatar billede roughneck Nybegynder
27. januar 2002 - 00:11 #8
du skal huske at opdatere dit firmware i modemet før du installere xp og driveren efter du har installeret xp så virker det, gå ind på www.eicon.com der finder du det hele
ps.2000 drivere virker fint uanset hvad xp siger når du installere dem
Avatar billede Slettet bruger
10. februar 2002 - 23:46 #9
Det virkede uden noget andet end inst. af XP....
Avatar billede Slettet bruger
01. maj 2002 - 13:52 #10
tak