Avatar billede az Nybegynder
17. januar 2002 - 15:46 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ang.Nedbrud af windows

Til Eksperten.
Hvad betyder det når windows bryder ned og der fremkommer en blå baggrund på skærmen hvor der står flg. en alvorlig undtagelse er opstået på adressen OE 0028:c95E5FFB
Hvad kan man gøre for at rette fejlen.
Hilsen Alf.
Avatar billede jumario Nybegynder
17. januar 2002 - 16:01 #1
det kan være alt mellem himmel og jord... men tit er det RAM fejl, eller et program som har ødelagt din windows installation. Du bør geninstallere windows, hvis fejlen stadig forekommer, er det nok hardware fejl. højst sansynligt RAM
Avatar billede riversen Nybegynder
17. januar 2002 - 18:48 #2
afvise et udemærket svar...flink fyr