Avatar billede cheater Nybegynder
17. januar 2002 - 14:36 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

ICQ på 2 skærme...

Jeg sidder med 2 skærme, og vil gerne have ICQ til at køre på den ene, sammen med alle andre småprogrammer, som kan stå for sig selv, imens jeg arbejder på den anden skærm... - problemet er at jeg ikke kan få icq til at lade være med at hænge fast i siden, når jeg trækker det derover...

Indstillingen til dette er ikke lige til at finde, men jeg ved at det kan lade sig gøre... : /
Avatar billede manon Nybegynder
17. januar 2002 - 16:04 #1
Ultramon 2.0 er løsningen til dit ønske.

1.0 version er freeware, men slet ikke så god som 2.0 versionen. Men der er en demo version til dwload og hvad du så gør.....

http://www.realtimesoft.com/ultramon/
Avatar billede dmcn Praktikant
17. januar 2002 - 22:49 #2
manon : Jeg sidder med Ultramon 2, og jeg kan ikke få ICQ smidt på min 2. eller 3. skærm.
Jeg har desuden mailet ICQ-firmaet, og de siger at ICQ ikke understøtter multiple monitors.
Avatar billede manon Nybegynder
18. januar 2002 - 07:33 #3
Hmmm ... heller ikke hvis du bruger dine \'hotkeys\' ?
Avatar billede cheater Nybegynder
19. januar 2002 - 18:47 #4
tjahe, det virker da, det er bare latterligt at man ikke kan rykke på det nor resize... - dumme dumme ICQ! - men du får pointsne... :)